פרטי המשרה
לחברת סטארטאפ צעירה ודינמית דרוש/ה מנהל/ת משרד
אחריות על כל הניהול השוטף של המשרד: ניהול יומן, מענה טלפוני, דואר, תחזוקת המשרד, ניהול חברת הניקיון, הזמנת ציוד משרדי, אירוח, שליחויות וכיוב'
מענה לטלפונים
מעקב אחר לקוחות - טיפול בהצעות מחיר מרגע השליחה ועד החתימה
טיפול בטיסות לחו"ל
כספים וגבייה – הפקת חשבוניות, גבייה ומעקב תשלומים, ריכוז והעברת חומרים בצורה מסודרת והתנהלות שוטפת מול רו"ח של החברה
פנסיה ותנאים סוציאליים – עבודה מול סוכן ביטוח
HR: מעקב נוכחות, הכנה לשכר, קליטה ועזיבת עובדים
אחריות וניהול כל תחום הרווחה –מתנות לעובדות, חגים, אירועים, פעילויות HH, גיבוש וכיו"ב
דיגיטל - ידע ברשתות חברתיות
דרישות התפקיד
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – 3 שנים לפחות
אנגלית ברמה טובה – שיחה, כתיבה, קריאה
שליטה ביישומי OFFICE,
ידע והבנה בסיסית בהנהלת חשבונות והכנת חומר לרואה חשבון
עבודה עם מערכות דיגיטליות