מהיר אך יעיל
מאמרים סיפורי לקוח

לפעמים מהירות תגובה יכולה לשנות את כל הסיפור.

 

כשעדי, מנהלת הגיוס של בנק גדול ומוכר, פנתה אלינו המשפט הראשון שהיא אמרה היה: "אני חייבת שתמצאו לי דחוף!!"

 

למרות לוח הזמנים הצפוף שקיבלנו לגיוס מנהל למחלקת המשכנתאות בבנק, לא נרתענו מהמשימה. יחד עם עדי והמנכ"ל החברה גיבשנו כבר באותו היום פרופיל מדויק לתפקיד הנדרש - מתוך ההיכרות שלנו עם התחום והתאמה אישית לתרבות הארגונית של הבנק.

 

למחרת התחלנו בתהליך איתור דיסקרטי (לבקשתה של עדי ולאור הרגישות של תהליכי גיוס בחברה), ובמקביל המשכנו לנסות וללמוד עוד קצת על ה-DNA הארגוני בבנק ומה הוביל לחיפוש הבהול.

 

מתוך השיחות שניהלנו עם ההנהלה גילינו שהמנהל הקודם היה אדם מקצועי עם המון ניסיון וידע בתחום המשכנתאות, אך בקולגות שלו תמיד נהג בחוסר סבלנות, לא הצליח להחדיר מוטיבציה בעובדים ובאופן כללי היה אדם שלא היה נעים לעבוד בחברתו. לאחר כל התלונות שהגיעו מהעובדים ומההנהלה עדי החליטה שאי אפשר להמתין יותר והודיעה למנהל שעליו לסיים את עבודתו בבנק, וכעת הם נותרו עם תקן לא מאויש.

 

הבנו שמה שהבנק צריך, מעבר לניסיון עשיר וידע בתחום, הוא משב רוח רענן ואופטימי - מישהו שיגיע עם יחסי אנוש מעולים, כישרון ניהולי והמון רצון להוכיח את עצמו.

 

בשבוע וחצי בלבד של עבודת גיוס אינטנסיבית התאמנו לבנק מנהלת מחלקת משכנאות כישרונית עם מוטיבציה אדירה לתרום ולהתפתח.

 

הצוות שלנו לא מתפשר על איכות האנשים ויותר מהכל, לא מתפשר על המוטיבציה שלהם להתקדם ולהשקיע בתפקיד הבא אליו יגיעו, לכן ההתאמות שלנו איכותיות ומחזיקות מעמד לאורך זמן.

 

יש משפט שאומר שהחיפזון הוא מהשטן, אבל במקרה הזה הדד-ליין שהוצב לנו רק דירבן אותנו לעבוד יעיל יותר ולהביא את ההתאמה המושלמת.

חזרה לרשימת המאמרים
צרו איתנו קשר
אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!